Maison
L'historie
Recommendation Acteurs
Parties
La Ville
Les prix, les réalisations
Livres et Films
Mon autre blog
L'écrivian

2014. november 19., szerda

Deuxième prix

Hy Housers!
Megkaptam a második díjam, amit ezúttal Blankának köszönök nagyon, aki a Bella Design blogot szerkeszti, méghozzá nagyon igényesen. nagyon szépeket szerkeszt, én mondhatom, nekem is több fejlécet csinált már *.*
^^ 11 dolog rólam ^^

01. Nagyon szeretem a régi zenéket, fangirling a dolog nagyon.
02. Imádok filmeket nézni, a kedvencem egy klasszikus, a Top Gun, és egy új, a Lucy. 
03. Furcsa kislány voltam gyerekkoromban, most is nehezen jövök ki sok emberrel.
04. Lehet, ez nem a legpozitívabb dolog rólam, de nagyon jól tudok hazudni. Mentségemre, nem vagyok hazudós, de tudok, ha kell.
05. Nem sok blogot olvasok, azokat is telefonon, mert a szemem nehezen bírja a képernyőt sokáig, főleg a nagyot. Könyvpárti vagyok, azokat gyűjtöm.
06. Három évig, amíg egy másik suliba jártam, egy szintén Alíz nevű lány volt a legjobb barátnőm. Oké, most is jóban vagyunk, de már nem vagyunk legjobb barátnők.
07. Az apum lakásában lévő szobámat a hétvégén festik.
08. Most volt a névnapom, és kaptam egy csomó könyvet.
09. Holnap kell megérkeznie az előrendelt könyvemnek *.* A kedvenc íróm, Kathy Reichs új könyve, amúgy itt a történetben is említve vannak a regényei.
10. Van éjszakai fogszabályzóm.
11. Különleges ismertetőjegyem, hogy folyton fekete nadrágban járok.

^^ 11 válasz ^^

01. Van e olyan hobbi, ami mindig is érdekelt, de mégse tudtad elérni? Mi akadályoz meg?
Nehéz kérdés. Ami érdekel, azt így is művelem, de van, ami nagyon érdekel, és amúgy a távolság akadályoz meg.

2. Mit értékelsz legjobban egy emberben?
Ha meg tud nevettetni. Nem kell más. A srác, aki tetszik, pontosan ezzel a tulajdonsággal rendelkezik, és nekem ez azért fontos, mert szeretek nevetni. Bár kívülről lehet hogy szomorúnak, sötétnek nézek ki, imádok nevetni, vicces sztorikat olvasni...

3. Ha egy hibát kilehetne törölni a világból, mit választanál? És miért?
Előítéletek. Pletykák. Kiközösítés.

4. Mi a kedvenc idézeted egy dalból/filmből/könyvből? Mi tetszik benne annyira?
Rengeteg van. Pl. Train - 50 ways to say goodby: az egész szám egy hatalmas idézet, de ha nagyon kell mondanom, akkor Berlin - Take my breath away: "When the mirror chrashed I called you and tried to hear you say. Only for today..." vagy
"Watching every motion
In my foolish lover's game
On this endless ocean
Finally lovers know no shame

Turning and returning
To some secret place inside
Watching in slow motion
As you turn around and say

Take my breath away
Take my breath away

Watching I keep waiting
Still anticipating love
Never hesitating
To become the fated ones
Turning and returning"
Ez így egészben.


5. Képzeld el a szituációt, hogy valaki teljesen ellopja a blogod történetét, de nem vallja be, és mások se hinnének neked. Te mit tennél?
Megkérném, hogy mesélje el, mit szán a végének. Úgysem tudna rá válaszolni, és pedig pontosan tudnám.

6. Milyen témában csinálnál videókat, ha híres youtuber lennél?
Filmek, könyvek, vlog...

7. Ki a kedvenc karaktered az egész világon?  Mit szeretsz benne legjobban?
Sok van, de hogy egyet kiemeljek: Gillian Flynn - Holtodiglanjából Amy Elliot. Nem egy szimpi nő, de hihetetlen karakter.

8. Gondolkodtál már azon, hogyha nem ebbe az életedbe születtél volna, akkor mi lenne a tökéletes élet számodra?
Persze. Meg is találtam, csak elérhetetlen.

9. Van olyan film, vagy könyv, ami meghatározta az életedet valamilyen formában? Hogyan?
Ha nincs Kathy Reichs Csont és vér című könyve, akkor lehet, hogy máig nem olvasnék krimit. Ez a könyv, nagyban hozzájárult a személyiségfejlődésemhez, máig a kedvenc könyvem. Jobbat még senki sem mutatott.

10. Sorozat, vagy film? :D
Mindkét műfajt szeretem, nem döntöm el. :D

11. Szívesen utaznád körbe a földet, ha lenne rá esélyed?
Ez minden álmom, remélem, egyszer megvalósul.

Mint ahogy elmondtam, nem olvasok blogokat, így nem tudom továbbadni a díjat senkinek. Aki megérdemelte - szerintem - az elsőből már kapott. Majd a következőt újra kiosztom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése