Maison
L'historie
Recommendation Acteurs
Parties
La Ville
Les prix, les réalisations
Livres et Films
Mon autre blog
L'écrivian

2014. november 8., szombat

Premiére Prix

Hy Houseres! *.*
Megkaptam a blog elsőt díját, amit nagyon-nagyon szépen köszönök Fallen Angelnek, aki ha nem haragszik, itt elmondom az igazi nevét is, ami Oroszi Blanka! ♥ Külön öröm nekem, hogy tőle kaptam, hiszen én is olvasom az ő blogját, és sokkal jobb érzés valaki olyantól kapni díjat, akit amúgy is bírok, mintha nem is ismerném. Persze, az is elismerés, de remélem, értitek. A másik, aminek nagyon örültem, hogy az én önbizalom-hiányos barátném, Kertész Kinga is kapott díjat, hiszen vele folyamatosan el kell hitetni, hogy szeretjük ^^. Blanka blogját itt találhatjátok, de csak saját felelősségre kattintsatok, mert ott ragadtok!

^^ 11 dolog rólam ^^

01. Szörnyen halogatós típus vagyok. 
02. Emellett pedig nagyon hangulatember.
03. Gyűjtöm a színes tűfilceket, jelenleg 30 darabom van itthon, egy húszdarabos sima szett, és egy tízdarabos legszebb neonszínek válogatás.
04. Szeretem, ha valakinek van önkritikája. És azt is, ha humorosan meséli el esetleg a hibáit, én is így szoktam, így mindenki tudja, hogy közel sem vagyok tökéletes, de mégsem panaszkodom, hogy szerencsétlen lennék.
05. A sulimban nincs még egy Alíz nevű lány sem, és gondolom azzal sem okozok meglepetést, hogy a Zelmira harmadik névvel sem büszkélkedik senki más.
06. Rengeteg bloggerrel beszélgettem már Facebookon, de személyesen csak kettőt ismerek: Farkas Hannát, avagy Dorea Light Avery-t, aki három évig az osztálytársam volt, illetve Stella Juniper Stanfordot, Vivit, akivel egy délután erejéig találkoztunk az őszi szünetben, mert tök véletlenül a mi falunkba jöttek kirándulni. (Update: még egyet ismerek, ő is az osztálytársam volt, de az ő ismertségére nem vagyok büszke)
07. Három évi egy művészeti tagozatos gimnáziumba (az egerszegi Ady) jártam, rajz szakra. Nagyon szerettem, de a költözésünk miatt ott kellett hagynom. 
08. Karácsonyra új könyvespolcot kértem anyuéktól, amin végre elférne minden cuccom. Imádom a könyveket, igazi gyűjtő vagyok, van olyan könyvem, amiből például két példányom is van, eredeti, illetve filmes borítóval.
09. Eddig, ebben az évben csak ötösöm és négyesem van. Az előbbiből több.
10. Bár én magam nagyon sok kórházjelenetet írok, egyszer voltam kórházban, amikor az orrmandulámat vették ki, azonban rendszeresen járok az orrom miatt, mivel az orrkagylóim nagyon nagyok, ezért nem kapok az orromon levegőt. Így elég sokat járok, ezért imádom a kórházakat, és nagyon szívesen befeküdnék egyszer, csak ne szúrjanak belém semmit, és akármit csinálnak, altassanak el.
11. Sokat gondolkozok filozófiai kérdéseket, akár olyanokon is, amelyekre a válasz tök alapvető.

^^ 11 válasz ^^

01. Mi a kedvenc színed?
A bordó, a fekete, a sötétkék és a sötétzöld. Ezek fejeznek ki a legjobban ^^.

2. Kinek a zenéit hallgatod a leggyakrabban?
Igazából én hatalmas rocker vagyok, de meglepetésképpen szeretem az Avicii-számokat. Amúgy Green Day, Hooligans, Train...

3. Szoktál írni írói előszót?
Szoktam, ha nem is külön bejegyzésbe, akkor az első bejegyzés elejére. Itt is így volt, eddig a legtöbb blogomnál volt, itt nem tartottam szükségesnek.

4. Hány könyvet olvastál ezidáig?
Nem hasraütés, írom a címeket egy füzetbe. 153. És 14 éves vagyok, ha kalkulálni szeretnétek.

5. Melyik írótól van a legtöbb könyved?
Vavyan Fable-tól, összesen 10 kötetem, ez leelőzi Leiner Laurát, akitől 8 van, de ezzel nem büszkélkedem, mert nem szeretem az SZJG-t. Egyébként nekem Fable amúgy is nagy író, fangirlingelni is nagyon szoktam.

6. Ki a kedvenc költöd?
Ady Endre, a kedvenc versem tőle a Párisban járt az ősz. Azonban a legeslegkedvencebb versem nem tőle van, hanem Hollós Korvin Lajostól. Ez pedig a Csonka vers.

7. Melyik idézet jellemzi a legjobban az életedet?
"Törekedhetünk sok dologra, de nem érhetjük el csak azért, mert akarjuk. Inkább élem közel az életem a madarakhoz, mintsem arról álmodjak, hogy szárnyaim nőnek." Dr. House mondta, és ez baromira igaz rám, ez egyébként az egyik kedvenc idézetem is. A történetre is igaz, ezért van a fejlécen ^^.

8. Ha lehetne valamilyen szuper erőd, mi lenne az?
Gondolatolvasás. Egyértelmű.

9. Tartod a közeli család tagjaiddal a kapcsolatot?
Hatalmas családunk van, és pedig imádom őket. Úgyhogy igen, tartom.

10. Milyen színű a szemed?
Kék. Nagyon erős, világos, kissé fehérkék, legalábbis páran így hívják. Mások meg szürkekéknek. Erős kék, de olyan, mintha egy átlátszó dolog lenne előtte, nekem nagyon tetszik, aputól van ^^.

11. Írtál már magadról történetet?
Igen, de ez sosem látott napvilágot.

^^ 11 kérdés ^^

01. Milyen műfajokat kedvelsz a legjobban? (film, könyv, zene)
02. Mi az az emberi tulajdonság, ami a legjobban idegesít?
03. Szerinted az embereknek mostanában is vannak saját gondolatai, vagy mindenki a másik után megy?
04. Érdekel a politika?
05. Ha választhatnál egy szakmát, amit tudod, hogy sosem lehetsz - nem azért, mert nem vagy rá képes, hanem mert meghalad, vagy a nemed számára nem elérhető, vagy egyszerűen csak valami más a fő célod, de ez is érdekel - akkor mi lenne az?
06. Mi akartál lenni kiskorodban?
07. Hallgattál a szüleidre? Ha igen, megbántad?
08. Mi alapján választasz címet egy történetnek?
09. Milyen embert tartasz erős személyiségnek?
10. Ki a példaképed, és miért nézel fel rá?
11. Mit örökölték a szüleidtől (nem vagyon, inkább személyiségjegy, vagy valami a külsejükből)?

^^ 11 blogger ^^

Nem tudom 11 embernek továbbadni. Ennyit tudtam összeszedni, a következő Kertész Kinga lett volna, de ő is kapott Blankától, így nem akarom ennyivel terhelni, amúgy sem tud mit írni soha magáról :DD. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése