Maison
L'historie
Recommendation Acteurs
Parties
La Ville
Les prix, les réalisations
Livres et Films
Mon autre blog
L'écrivian

2014. december 29., hétfő

Quatrième Prix

Hy Housers!
Megkaptam a negyedik díjat, aminek ismét nagyon-nagyon örülök *.* Valahogy minden kis véleménynek, díjnak akkora boldogságot tudok szentelni. Külön köszönöm annak a 22 embernek, aki követi a történetem, a feliratkozását. Sosem elégedetlenkednék ezzel a számmal, hiszen ha csak egy ember is szeret egy történetet, akkor az írója elért valamit. Főleg, mivel a téma nem piskóta, így tudom, hogy nem fognak az emberek itt 5000+-os számban tobzódni, de nekem nem is ez kell. Nagyon örülök neki, hogy vagytok, hogy tetszik nektek a történet, és bár elég előre megvan írva, mindig ez a szám ad nekem erőt, hogy folytassam. Biztos vagyok benne, hogy a következő részek tetszenek majd mind a történet krimi részének kedvelőinek, mind a Nova-Martin (milyen nevet lehet ezeknek adni? Notin, Mava...? :D) kapcsolatban érdekelteknek. :)
Külön meglepő volt, hogy a prológusra 200-an, a szereplők menüpontjára pedig csaknem 300-an kattintottatok! ♥ Nekem ez egy óriási dolog, nagyon örülök neki!
Ezt a díjat Sayaa B.-től kaptam, nagyon köszönöm neki! A blogja A béka kulcsai - Bűvös vizeken :)


^ 10 dolog rólam ^^

01. A kedvenc édességem a Raffello. Csak azt nem szeretem, ha puha, mert akkor nem roppan a fogaim között...
02. A legbonyolultabb főszereplő karakteremet Stana Thompsonnak hívják, a története pedig egy jogi thriller. Viszont ez az a történet, amit biztos, hogy blogregény formájában nem fogok publikálni. 
03. Szeretek érdekes karaktereknek nekivágni. Egy olyanom is van, akinek a felsőbbrendűség a mániája, ezért lett rendőr. Mellesleg nő, és ha találkoznék vele, lehet kiverném a fogát, mert nekem sok lenne, de a történet szerint mások el tudják viselni xD
04. Éppen egy Dr. Csont maraton közepén vagyok. Ezelőtt a Castle-t néztem végig egyvégtében, mind a hat évadot, a Bones után pedig majd a Gyilkos elmék és a Dr. House jön. Ha ezzel is végzek akkor Gyilkos számok (örök kedvenc, bár láttam minden részét, sorrendben akarom nézni) és a CSI Miami.
05. Sokan őrültnek tartanak, mert egy nyelvi előkészítős matek szakos osztályba akarok jelentkezni. 
06. Az első regény, amit önállóan olvastam, és én néztem ki magamnak, nem mástól kaptam, az a Csont és vér volt még 2011-ben. Előtte azokat olvastam, amiket kaptam.
07. Elég sok kütyüm van, például Tabletem. Sosem volt rá szükségem, azért van nálam, mert a keresztanyumék adták anyumnak, hogy a továbbképzésekre el tudja vinni, de elég kevésszer megy, és én szoktam használni ritkábban sorozatnézésre, dalszövegnézésre. 

08. Szeretnék trailert a bloghoz, kértem gifet egy videóból, még nem jött meg, így addig nem is rendelem meg a trailert.
09. Szeretnék megtanulni gitáron játszani.
10. Elég eredeti stílusom van, és sokaktól hallottam, hogy a suliban, ahova készülök, hasonló emberek járnak, így egyre szimpatikusabb.

^^ 10 válasz ^^

01. Kedvenc színed?
Bordó, fekete, sötétkék, sötétzöld.

02. Legviccesebb dolog, ami veled történt?
Sok vicces dolog történt már velem, nem szoktam kategorizálni, mert mind más miatt volt vicces.

03. Szoktál sminkelni?
Nem, mert nem tudok. Elég hülye vagyok hozzá, de szeretném megtanulni... Talán a nyáron.

04. Hogyan/hol szoktad hirdetni a blogod?
Facebookos csoportokban, illetve ha valaki blogokat kér, ami megfelel a feltételeknek, odalinkelem. De a legvarázslatosabb az, amikor egy olvasó magától talál rá, és megtetszik neki ^^

05. Kedvenc sportod?
Röplabda és kosárlabda. A röplabdában kicsit több sikerélményem van, ugyanis évekig volt egy olyan párom, akivel úgy mozogtam a pályán, hogy tudtuk, mit fog csinálni a másik. Vele nagyon jó eredményeink lettek. Kosárban is jó volt, oké, és azt talán még jobban is szeretem, ott jobb a csapat, mióta a társam elköltözött, és egy német röplabdacsapathoz igazolt...

06. Van valami számodra kedves tárgyad?
Rengeteg. Megszámlalhatatlan.

07. Kedvenc ünneped?
Nincs kedvenc ünnepem. Nem vagyok ünneplős típus.

08. Borító alapján ítéled meg a könyvet?
Nem, én cím alapján szoktam néha. A borító alapján a kiadókat szoktam megítélni.

09. Mi a kedvenc könyvborítód?
Nagyon sok van, ami tetszik, de ha választani kell, akkor talán Daniel Keyes - Az ötödik Sally. De nagyon szép a Virágo Algernonnak és a Jóslatok az őrültek házából borítója is. Keyes könyvei megérdemlik.

10. Mi a kedvenc évszakod?
Tavasz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése