Maison
L'historie
Recommendation Acteurs
Parties
La Ville
Les prix, les réalisations
Livres et Films
Mon autre blog
L'écrivian

2014. december 7., vasárnap

Troisième prix

Hy Housers!
Megkaptam erre a blogra a harmadik díjam *.* Nagyon szépen köszönöm Abigail Morgen-nek! :) Az ő blogja az Árulás, nézzetek be hozzá! Neki üzenem, hogy hülyeség, hogy nem is álmodott róla, hiszen maga a történet ötlete is csodás, én is ezért követem! :)
Egyébként elhatároztam, hogy minden díjamhoz kirakok egy-egy Montréalos képet, ha már itt játszódik a sztori, hadd nézegessetek róla fényképeket. :)

^ 10 dolog rólam ^^

01. Most éppen repülőjegyre gyűjtök. Ki lehet találni, hova mennék, de szerintem egyértelmű, hogy Montréalba. Megnéztem, az egyhetes utam olyan 300000 lenne, nekem ebből húszezrem van. Hát, nem mostanában fog összejönni, de én harcolok. 
02. Kedden megyek Pestre kirándulni a sulimmal. Megyünk színházba, láthatatlan kiállításra, meg még lesz egy csomó program, csak a kísérőtanárok még nem mondták el. Éjfélkor érünk haza, és másnap nem kell bemennem az első két órára.
03. A kedvenc csokim a 40%-os Szerencsi Tejcsoki. Egyszerűen odavagyok érte!
04. Már elkezdtem készíteni a karácsonyi ajándékokat a szeretteimnek.
05. Samsung Galaxy Ace 3 telefonom van, fehér. 
06. Édesapám válogatott focista volt, mellette pedig saját vállalkozásban kamionsofőr. Sokan vannak, akik szidják nekem, hogy ő nem rúgta be ezt meg ezt a gólt, de én csak nevetni szoktam ezeken az embereken. 
07. Az anyai nagymamám igazi rocker, múltkor az unokanővéremmel elvittük egy Charlie koncertre, és az első sorban csápolt velünk. Aztán vittük Hooligans koncertre, nem volt jegye, de közölte az őrökkel, hogy ő márpedig bemegy. Hatalmas arc. :D
08. Az osztályfőnököm férje a példaképem, ha kitartásról van szó. Jani hatalmas hős, és ezekben a hetekben válik valóra az álma, úgyhogy nagy drukk neki, hogy átmenjen a Boeing 737-es szimulátorvizsgáján!
09. Vezettem már Cessna 172-es repülőgépet, az előbb említett Janival. Ő felvitte, és odaadta fent a kormányt.
10. Utálom a szoknyákat, mert nem tudok bennük kényelmesen ülni, és nem tehetem fel az asztalra a lábam. :D

^^ 10 válasz ^^

01. Voltál már szerelmes? 
Igen, voltam és vagyok is.

02. Kit csodálsz a legjobban? 
Mint már említettem, az osztályfőnököm férjét, Varga Janit. Illetve, sport terén Nagy Dórát, aki jelenleg a ZTE NKK irányítója, de tavaly a PEAC bajnok csapatában játszott. Alacsony, kicsi, de hihetetlen kosaras. Csodálom még Leposa Edinát (volt Malév pilóta), illetve Kathy Reichs-et, és Vavyan Fable-t.

03. Hova szeretnél mindenféleképpen eljutni?
Montréal <3

04. Volt már olyan, hogy egy álmod valóra vált? 
Igen, volt. Idén nyáron elmehettem a Budapesti Repülőtérre, szülinapom alkalmából. Egy álom volt így megnézni a gépeket, ráadásul a Forma1-es magángépeket is láthattuk, mert pont akkor voltak Pesten.

05. Láttad az István, a király című rockoperát? 
Láttam.

06. Szeretsz énekelni? 
Szeretek, de nincs jó hangom.

07. Milyen tanuló vagy? 
Eddig kitűnő, és remélem még így is marad.

08. Utaztál már repülőn? 
Igen, először 11 évesen. :)

09. Kiskorodban volt valami különleges játékod? 
Nem volt semmi ilyen. De csodálatos gyerekkorom volt.

10. Jellemezd magad három szóval! 
Álmodozó, Kiismerhetetlen, Szabad.

És akkor most jöjjön a minden díjhoz megígért Montréal-kép!

Hát nem gyönyörű? *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése