Maison
L'historie
Recommendation Acteurs
Parties
La Ville
Les prix, les réalisations
Livres et Films
Mon autre blog
L'écrivian

2015. január 20., kedd

Cinquième Prix

Hy Housers!
Vége a felvételinek, már csak a szóbelik vannak hátra. jelentősen csappant az órarendem, aminek nagyon örülök, és kezd helyreállni az életem is, ha ezt annak vehetjük...
Egy ideig még nem lesz rész, mert nem tudom, mikor kaphatom vissza a gépem töltőjét, amin a részek vannak. Nem is lenne baj, ha nem lenne teljesen lemerülve, a vezeték meg nem szakadt volna el...
Amúgy, ha kíváncsiak vagytok rá, a magyarom nagyon jó lett, és már amiatt sem vagyok depressziós, hogy a matekom az ötvenből valószínűleg csak negyven pontot ért el.
Ezt a díjat a Before blog írójától Just Me-től kaptam, köszönöm neki!

^ 10 dolog rólam ^^

01. A kedvenc számom a Theory of a Deadman-tól a Bad Girlfriend.
02. Azon gondolkozom, hogy mi legyen a blog trailer-jének zenéje, a The One, vagy az Angel. De szerintem az előző lesz.
03. Nyelvi (angol) előkészítős matematika (reál) szakos osztályba fogok jelentkezni.
04. Ötödikes koromban döntöttem el, hogy egyszer a matematikával szeretnék foglalkozni.
05.  Odavagyok a cipőkért és a táskákért. Meg persze a kabátokért.
06. Nem gondoltam volna, hogy ez a blog fog valaha huszonnyolc embert érdekelni.
07. Alig várom már, hogy jövőre (ha felvesznek) azt mondhassam: "Nyelvi előkészítős matematika tagozatos osztályba járok!"
08. Aki még nem tudná, kritikus vagyok a KKK-n.
09. Jelenleg a Párválasztó 2.-t olvasom, és a Long way down-t, Nick Hornby-tól. Igen eredeti nyelven, bár annyit csaltam, hogy megvan magyarul is szükség esetére. :3
10. Végig fogom csinálni a 2015-ös olvasás kihívást. Már három dolgot kipipáltam rajta, most olvasom a trilógiát (A Párválasztó lesz az).

^^ 10 válasz ^^

01. Hogyan viszonyulsz a régi zenékhez? (pl.: Nirvana, Beatles, Guns n' Roses stb.)
Én szeretem a régebbi zenéket, bár van, amit a mostaniból sem vetek meg. A régebbiből is a nyolcvanas évek zenéje a mániám. Ki ne őrülne meg egy Top Gun Soundtrackért?

02. Milyen műfajú zenéket szeretsz?
Rock minden mennyiségben. Néha hallgatok popot is, de azt kevesebbet. Régebben pedig megőrültem Jim Brickman zongoradarabjaiért, a Coming Home és a Rocket to the moon még mindig nagy kedvenc :3

03. Nézel sorozatot/kat?
Még tavaly megszámoltam, akkor összesen negyven sorozatot néztem, idénre ez megváltozott, viszont aktuálisan mindig tartok maratont. miből a legjobban naprakész vagyok az a Castle, azt oda-vissza láttam, most pedig egy Dr. Csont és kettős ügynök maraton kellős közepén vagyok. Utána ugyanígy maratonba három sorozatot akarok még végignézni: a Gyilkos elméket, a Gyilkos számokat (matek szak... :D) és a Dr. House-t, ami egyébként nagy kedvenc, de ismételni sose árt...

04. Szereted a fekete színt?
Igen, nadrágot például szinte csak feketét hordok.

05. Milyen színek harmonizálnak a stílusodban?
Fekete, bordó, sötétkék, sötétzöld.

06. Hány blogod volt eddig?
Elég sok, de a legtöbbet nem fejeztem be. Most kevesebb van, velük boldogulok. :)

07. Van a környezetedben olyan személy akit legszívesebben megfujtanál, de mégsem?
Van, hát. De szerintem mindenkinek.

08. Mennyire vagy életvidám?
Én nagyon hangulatember vagyok, gyorsan hatnak rám a külvilág ingerei.

09. Elítéled a homoszexuális embereket?
Nem.

10.Van fogadalmad 2015-re?
Igen. Először is, hogy elolvasom a Harry Pottert. Másodszor hogy meg is nézem. Aztán, hogy befejezem az olvasás kihívást. Aztán, hogy december 31-ig minimum befejezem a Fogadomot. Nem azért, mert utálom, hanem hogy végezzek vele, és következhessen a trilógia második része a "Mert megfogadtam". Már tudom is, mi lesz a sztori...

És akkor a minden díj végére ígért Montreal-kép...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése