Maison
L'historie
Recommendation Acteurs
Parties
La Ville
Les prix, les réalisations
Livres et Films
Mon autre blog
L'écrivian

2015. március 29., vasárnap

Sixiéme Prix

Hy Housers!
Ismét kaptam egy díjat, amit nagyon-nagyon köszönök Rékának!
Mondanék Nektek híreket a felvételimről, de sajnos még nincsenek. :c remélem ha legközelebb posztolok, akkor már tudok mondani dolgokat. 

^ 10 dolog rólam ^^

01. Jelentkeztem egy sportlövészklubba, de még nem kaptam választ. Ha felvesznek, akkor ez egyenesen arányosan több akciójelenetet fog majd jelenteni, legalábbis így gondolom :D
02. Jövőre szeretném letenni az angol középfokú nyelvvizsgát, végzős koromban pedig a felsőfokút.
03. Két év használat után elszakadt az igazolványtartóm, így most kukáztam itthon egy újat. Ez most egy nagyobb alapú fekete darab, de tetszik, mert egyszerű. Mondjuk, a régit is szerettem.
04. Biztos vagyok benne, hogy ha egyszer az egyetemen tanulok valamit, abból le akarok doktorálni. Régóta akarom azt a jelzőt a nevem elé, na.
05.  A születésnapomon hivatalosan is hozzáíratom a nevemhez az álom-harmadik-nevem. Eddig csak barátok használták rám, de mivel mindennek utánanéztem, ezzel lepem meg magam.
06. Rendeltem magamnak hatezerért fürdőruhát, és valószínűleg még egy hónap, amíg megjön.
07. Most éppen Richard Castle Naked Heat című könyvét olvasom.
08. Az íróasztalom melletti fal a maláj gép eltűnésének újságcikkjeivel van kidekorálva. Igen, szeretek NTSB-set játszani.
09. Van az asztalomon egy bekeretezett SteertOne zacskóról kivágott szlogen, miszerint: "Do more of what makes you happy."
10. Literszámra fogyasztom a testápolót.

^^ 10 válasz ^^

01. Melyik országba szeretnél elutazni? (Ahol még nem voltál.)
Montréalba és Washingtonba. Az előbbi a kedvenc városom, odáig vagyok érte, ott is akarok egyszer élni, Washingtonban pedig millió minden érdekel, és egy ottani lakást se utasítanék vissza c:

02. Milyen színű a hajad?
Világosbarna, de a ballagásomat követő nap ülök a fodrászszékbe és festetem vörösre.

03. Mi a horoszkópod?
Oroszlán.

04. Melyik tantárgyból vagy a legjobb?
Matekból és kémiából.

05. Kik a kedvenc énekeseid?
Theory of a deadmant szoktam hallgatni, a Top Gun soundtrackjét minden mennyiségban, illetve ilyen régebbi zenéket. Öhm, szóval nagyon nincs kedvenc.

06. Melyik suliba jársz?
Gyenesdiásra, általánosba, de remélem jövőre a Zalaegerszegi Zrínyi Miklós Gimnáziumba fogok. :3

07. Hányan vagytok az osztályban?
Falusi suli... tizennyolcan.

08. Melyik filmet láttad utoljára?
A Szürke ötvent, de ritka szar volt.

09. Melyik a kedvenc zenéd és filmed?
Zene: Teena Marie: Lead me on
Film: Top Gun

10. Hogy érzed magad ebben a pillanatban?
Öhm... Tölti a gépem a Dr. Csontot, még kell egy kis kémiát tanulnom, kicsit fáradt vagyok, szóval kb. jól.

11. Mi a kedvenc blogod? Linkeld be!
Nincs kedvenc blogom.

És akkor a minden díj végére ígért Montréal-kép...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése